Nicholas Gullberg tillträder rollen som CRM Chef

NTM har satt fokus på utveckling och samordning av försäljningsarbetet och hantering av kunddata i koncernen. Nicholas Gullberg har tillträtt rollen som CRM Chef och kommer ha en drivande roll i implementering nya system och fortsatt utveckling.

Nicholas Gullberg kommer närmast från Schibsted där han sedan sju år tillbaka arbetat med CRM inom olika roller, senast som Head of CRM, Nordics.

– Jag har en stark passion för CRM och sälj, och det som gör mitt arbete extra roligt är att det kräver att jag jobbar nära verksamheten, säger Nicholas och fortsätter

– Jag ser väldigt mycket fram emot att börja på NTM, just för att vara med och leda den digitaliseringsresa som påbörjats. En väl implementerad process kan skapa verklig nytta i det dagliga arbetet, avslutar Nicholas.

I koncernen pågår ett arbete med gemensamma säljprocesser och nya verktyg som ska förenkla och effektivisera arbetet.

– Nicholas är helt rätt för uppdraget att utveckla ett mer datadrivet arbetssätt. Med både praktiskt och strategisk erfarenhet från försäljningsarbete kommer Nicholas med sin spetskompetens göra stor skillnad, säger Annie Lidesjö Head of People and Operations.

Niklas Wallenberg blir ny vd för Fluid

Från och med 23 oktober kommer reklambyrån Fluid att ledas av Niklas Wallenberg. Han har lång erfarenhet från olika roller inom byråbranschen och kommer senast från ett uppdrag som marknads- och kommunikationschef för Telias globala verksamhet.

NTM lanserar nya webbshopen Plockie

Säg hej till Plockie – en ny webbshop för dig som gillar stilsäker heminredning och prisvärda produkter för en aktiv fritid.

NTM:s nya produktstrateg ska vässa den digitala läsarupplevelsen

Nu tar vi nästa steg i vår digitala resa. Den 19 augusti tillträder Linda Cederberg tjänsten som produktstrateg med ansvar för att utveckla NTM:s digitala nyhetstjänster för att skapa den bästa möjliga användarupplevelsen för våra läsare, kunder och samarbetspartners.